שירותי-בייביסטר

אילו שאלות אתם צריכים לשאול בייביסיטר בראיון?
ישנם הורים שקצת יותר קל להם, ואלו שמתקשים מעט לשחרר. בסופו של דבר, יגיע הרגע שבו תתנסו לראשונה בשירות של בייביסיטר. לא קל להפקיד את הדבר היקר לכם מכל אצל בחורה שאתם טרם מכירים, וזה מובן. לכן, לפני שאתם מפגישים את הבייביסיטר עם הילדים ויוצאים לכם לבלות, כדאי לבצע מספר בדיקות מקדימות.

ישנם הורים שלא טורחים לשאול את הבייביסיטר שאלות, אלא פשוט מתאמים איתה יום ושעה. כשם שמתן אמון מלא שכזה יכול להוליד דברים טובים, הוא גם יכול שלא. לכן, היצמדו גם אתם אל השאלות הבאות, כאשר המטרה היא להבטיח ראש שקט לעצמכם וביטחון לילדים.

מדוע “ההורים של היום” צריכים שירות בייביסיטר?

בעולם אוטופי, סבא וסבתא היו שומרים לכם על הילדים נונ-סטופ. בפועל, חשוב לכם לבקש עזרה בגבול הטעם הטוב ולא להביא אותם למצב של שחיקה. כהורים שמגדלים ילדים, מטפחים קריירה ורוצים לשמר גם את להבת התשוקה בזוגיות, גם אתם צריכים מדי פעם שירות של בייביסיטר. מתי גם אתם צריכים את השירות?

  • כשאתם מתארחים באירוע פרטי
  • יציאה לבילוי רומנטי זוגי
  • כשהבעל במילואים והאישה עובדת עד מאוחר
  • שירות בייביסיטר לשעות הצהריים ואחר הצהריים – כשאתם עוד עובדים

אז אילו שאלות חשוב לשאול את הבייביסיטר בראיון?

1.האם יש לך ניסיון בעבודה עם ילדים?

שום דבר לא יכול להחליף ניסיון. במקרה הזה, בו מדובר על הילדים שלכם, כדאי בהחלט לבחור בבייביסיטר שכבר עבדה עם ילדים. גם אתם יודעים, כי עבודה עם ילדים יכולה להיות מאתגרת, היא דורשת סבלנות, יכולת להיות בעת ובעונה אחת בכמה מקומות ולשמור דרך קבע על קור רוח. ניסיון בעבודה עם ילדים יכול להיות במסגרת חינוכית כמו גן ילדים, עבודה בצהרון או בעבודה ישירה אל מול משפחות.

2.מדוע את רוצה לעבוד עם ילדים?

השאלה הזו היא במידה רבה השאלה הקריטית ביותר. מדוע? משום שהיא משקפת בצורה חד משמעית מה מניע את הבייביסיטר לעבודה. כל עוד תקבלו תשובה כדוגמת: “כי אני צריכה כסף”, “כי זה משתלב לי טוב עם הלימודים” וכן הלאה, דעו כי ככל הנראה לא מדובר על הבייביסיטר המומלצת ביותר. המוטיבציה לעבודה עם ילדים צריכה להיות אהבה לילדים. בחורה שבוחרת בעבודה זו מהסיבות הלא נכונות, ככל הנראה גם לא תצטיין בגישה חיובית, העצמת הילדים ומתן תחושת ביטחון.

חפשו אחר בחורה רצינית או אישה בוגרת יותר, שאוהבת ילדים, מחוברת לעולם הילדים ויכולה לתרום להם הרבה מעבר לנוכחות של אדם מבוגר בסביבה. אין באמת קווים לדמותה של הבייביסיטר המושלמת – היא יכולה להיות סטודנטית צעירה ועד סבתא עם נכדים.

3.זמינות – גבוהה, בינונית או נמוכה?

כמו כן, חשוב לתאם ציפיות בכל הקשור לזמינות הבייביסיטר. ישנם הורים שזקוקים לשירות לטובת “סתימת חורים”, ובתדירות נמוכה יחסית. כך לדוגמא, כשהם מחליטים לצאת לבלות. עם זאת, ישנן משפחות שזקוקות לשירות בייביסיטר קבועה – על בסיס יומי. לכן, בדקו האם מדובר באמת על בחורה שיכולה להתמסר לימים קבועים ושעות קבועות. בהקשר זה, חשוב לבחור בבחורה אחראית, רצינית, שעומדת בזמנים ולא עושה פאנצ’רים.

4.כמה את גובה עבור שעה?

וכן, גם חשוב לדעת כמה הבייביסיטר גובה עבור שעה עם הילדים שלכם. כיום, מדובר על ממוצע של בין 40 ל-50 שקלים לשעה, כאשר המחיר הסופי נקבע בהתאם למספר הילדים, והאם מדובר על שירות צהריים או ערב. במידה ואתם מעוניינים בשירות קבוע – על בסיס יומי ולטווח הארוך, סביר כי יוצע לכם מחיר נמוך יותר.

מוזמנים להיכנס לרשימת התפוצה שלנו

אנחנו לא נשלח ספאם לעולם, מבטיחים לכם! רק כאשר יש כתבות חדשות וחשובות לנו להראות לכם. 

שתפו את הפוסט עם חברים

2019 כל הזכויות שמורות לאתר אופר (c)

דילוג לתוכן