girl-2931287_640

בפעם הראשונה ששמעתי את צמד המילים, חיתולי במבוק, צמרמורות עברו בגופי. לא הצלחתי להבין את ההיגיון שמאחורי זה, מדוע לייצר חיתולי תינוקות מבמבוק? הייתי בטוחה כי מדובר על שיגעון חולף של חבורת היפים מוזרים או שמדובר על איזו בדיחה של אחד באפריל, אבל ככל ששמעתי יותר ויותר על העניין התחלתי לראות כי גם כמה מחברותיי הטובות ביותר משתמשות בחיתולי במבוק לתינוק ויצאתי לחקור מעט אודות העניין.

למה דווקא במבוק

השאלה הראשונה שניסיתי להבין היא במה עדיף במבוק מסוגי הכותנה האחרים וגם התחלתי לשאול את עצמי האם אני באמת יודעת ממה עשוי התינוק של הבייבי שלי. להפתעתי גיליתי שאין לי שמץ של מושג על המרכיבים שמהם מייצרים את אחד מאביזרי הלבוש שהילד שלי לובש הכי הרבה ובצורה הכי קרובה לגופו. החלטתי שאני חייבת לצאת ולחקור את טרנד חיתולי הבמבוק לתינוקות.

השלב הראשון היה גילוי העובדות על כך שאת החיתולים מייצרים משילובי בדים וחומרי גלם, תוך כדי שהם עוברים תהליכי עיבוד אינטנסיביים ונדחפים אל תוך החיתול כימיקלים עם שמות שאין לי יכולת לבטא ובכלל, כשניסיתי לקבוע פגישה וביקור במפעל לייצור חיתולים התייחסו אלי כמשוגעת וביותר מידי חשד שאגלה שם משהו שאני לא אמורה להיות שסימני שאלה החלו לצוץ.

לאחר מכן התחלתי לחקור את עניין הבמבוק וגילית כי תכונותיו הטבעיות הינן נפלאות:

  • הבמבוק הינו היפואלרגני בצורה טבעית
  • הבמבוק גדל ללא מגע ידי אדם וללא התערבות בצורה של כימיקלים וריסוסים
  • מגעו של הבמבוק רך ממשי
  • במבוק סופג הרבה יותר מכל בד אחר
  • הבמבוק נושם יותר מבדים אחרים
  • במבוק מכיל רכיבים אנטיבקטריאלים
  • גידולי הבמבוק מתחדשים בצורה טבעית ולא נדרשת התערבות אדם

מהיום רק חיתולי במבוק לתינוק שלי

אחרי שגיליתי את כל היתרונות והתכונות הטובות הללו אשר מגיעות בעסקת חבילה עם בדי במבוק החלטתי לחפש חברה אשר מייצרת חיתולי במבוק איכותיים על מנת שאוכל לרכוש ולנסות. בהתחלה מצאתי רק חיתולים רב פעמיים (כמו שהיו משתמשים פעם, אז מסתבר שהטרנד הזה חוזר בקטע אקולוגי) ואם כל הכבוד, הרגשתי שאני עוד לא בשלב של לכבס את החיתול של הילד. המשכתי לחפש ומצאתי כמה מותגים אשר מייצרים חיתולים חד פעמיים מבמבוק.

המחיר של החבילה היה יקר אבל החלטתי ללכת על זה עד הסוף, אחרי הכל הילד שלי סובל מעור רגיש מאוד ואין אצלו דבר כזה חיתול בלי קרם נגד פריחות ואדמומיות. מהשנייה הראשונה כבר הופתעתי לטובה מהחיתול העשוי במבוק שכן הוא באמת היה רך למגע כפי שהובטח. לאחר שהחלפתי לבני את החיתול ראיתי כי אכן מדובר על חיתול שסופג יותר, לא צריך להחליף בתדירות של חיתול רגיל והכי חשוב זה שעורו של בני נשאר רך ולא מגורה כלל.

מוזמנים להיכנס לרשימת התפוצה שלנו

אנחנו לא נשלח ספאם לעולם, מבטיחים לכם! רק כאשר יש כתבות חדשות וחשובות לנו להראות לכם. 

שתפו את הפוסט עם חברים

2019 כל הזכויות שמורות לאתר אופר (c)

דילוג לתוכן