4 פריטים שיעזרו לכם ישר אחרי הלידה

nursery-1078923_640

אם התחלתם לקרוא את המאמר הזה, זה אומר שאתן לפני לידה או שהנשים שלכם לפני לידה. כך או כך, הגיע הרגע עבורכם להתחיל לחשוב ולערוך רשימה של פריטים אותם אתם צריכים שיהיו בבית לאחר הלידה.

כדי לעזור לכם ולחסוך לכם זמן יקר בחרנו לכם, בקפידה רבה, 4 פריטים שלדעתנו חיוני שיהיו אצלכם בבית לאחר ששוחררתם מבית החולים-

עגלות

אם נגיד את האמת עגלות תינוק מגיל לידה הן הנחוצות ביותר וכמעט מכל דבר אחר. כמובן שלא כל העגלות זהו אחת לשנייה וכשבוחנים עגלות לתינוק, חשוב מאוד להסתכל על מה כל עגלה מביאה איתה מבחינת כמות התמיכה שהיא נותנת לתינוק. ישנן עגלות לדוגמא שמתאימות לתינוק בן שנה אך לא יתאימו לתינוק שהרגע נולד. סוג התמיכה אותה צריך תינוק בן יומו היא גדולה יותר מכמות התמיכה שצריך תינוק בן שנה. אל תתביישו להתמהמה, לבדוק, לחקור ולוודא שבחרתם עבורכם את העגלה שהכי מתאימה לאורח החיים שלכם.

עריסות

חשבו על זה כך, כשבחרתם את המיטה שלכם ודאי עשיתם איזשהו מחקר כלשהו או בדיקה מהו העסק הטוב ביותר למכירת המיטות אותן אתם אוהבים, וידאתם שאתם אוהבים את המזרון עליו את ישנים ובחרתם בדקדקנות את הצבע של מסגרת המיטה. אם דאגתם לעצמכם ברמה הזו, לתינוק שלכם אתם חייבים הרבה יותר. עריסה חייבת להיות כזו שתעניק לו שינה טובה ובטוחה ואף תעזור לכם להיות בטוחים שהתינוק שלכם ישן בבטחה ובהגנה מלאה. ישנן עריסות שיכולות לנטר את נשימתו של התינוק שלכם ולהתריע אתכם באם קיימת הפרעה כלשהי.

מוניטורים

מה היינו עושים בלי מוניטורים? אנחנו לא יודעים. המוניטור שתבחרו לא חייב להיות המשוכלל ביותר. אין בכך באמת צורך. כל שהוא צריך להיות עבורכם הוא גורם מקשר בינכם לבין התינוק שלכם שישן בחדרו ובעריסה הנוחה שלו. גם אם אתם ההורים הטריים ביותר, אין זה אומר שאתם צריכים להיות צמודים לתינוק שלכם יומם ולילה. מותר לפעמים לשבת בחדר אחר ולראות טלוויזיה. אפילו רצוי. מה שאנחנו באים להגיד זה שכל מה שאתם צריכים זה מוניטור פועל שידע להעביר את קולו של התינוק שלכם אליכם ותו לא. זו אמנם לא רכישה בעלת מחשבה רבה מאחוריה אך זו רכישה נחוצה מאוד.

סלקל

הסלקל שתרכשו חייב לשרת אתכם בשני מקומות. המקום הראשון הוא ברכב שלכם. זכרו זאת, הסלקל שלכם חייב להיות מותאם גם לרכב. כמובן שאתם יכולים לעשות שתי רכישות סלקל כך שאחד יתאים לרכב ואחד יתאים לבית אך בזמן שלרוב תמצאו את עצמכם מעבירים אותו מהבית אל האוטו וחזרה באמצעות הסלקל, ההמלצה שלנו היא שתשלבו את השניים במקום סתם להוציא כסף מיותר. 

לאחר שיהיו לכם את הפריטים האלה אנחנו יכולים להבטיח לכם שהראש שלכם יהיה פנוי לדברים קצת יותר חשובים, כמו להתרגש אחד מהשני ומהשלב הבא של החיים שלכם.

מוזמנים להיכנס לרשימת התפוצה שלנו

אנחנו לא נשלח ספאם לעולם, מבטיחים לכם! רק כאשר יש כתבות חדשות וחשובות לנו להראות לכם. 

שתפו את הפוסט עם חברים

2019 כל הזכויות שמורות לאתר אופר (c)

דילוג לתוכן