name-4-girls

מהם הפרמטרים הטובים ביותר לבחירת שם לבת?

נולדה לכם בת במזל טוב, והגיע הרגע בו אתם צריכים להעניק לה שם שילווה אותה לכל ימי חייה.

יש הורים שכבר יודעים מבעוד מועד מה יהיה שם הבת ומה הסיבה, אך אם אתם לא בטוחים על השם, מתלבטים ומחפשים סיבה משמעותית שתעמוד מאחורי השם, הנה כמה טיפים לבחירת השם הנכון לבתכם התינוקת-

האם לתת למורשת מקום?

יצרתם את הגרעין המשפחתי החדש שלכם. אתם כבר לא שניים והצטרפה לחגיגה הבת החדשה שלכם. חשוב לכם שהשם שלה יהיה מיוחד, ייחודי ושמההתחלה יעיד על מי שהיא. בדיוק בגלל זה אולי כדאי לכם לחשוב על הדורות הקודמים של המשפחות שלכם. כחלק משימור המורשת המשפחתית, הענקת שמות לבנות השייכים לקרובות משפחה מדור אחר הוא עניין נפוץ מאוד.

אם הענקת שם עבור שימור המורשת והעץ המשפחתי שלכם נשמע לכם רעיון טוב, התייעצו עם המשפחות שלכם על שמות עבור הבת. יכול להיות שיצוץ סיפור או שם שיקנה אתכם ברגע אחד.

כמו כן, גם אם אתם מעוניינים לשמר את המורשת שלכם אך לא מעוניינים שכך תקרא בתכם, תמיד תוכלו לתת לה אותו כשם שני.

דמות מעוררת השראה

זוכרים שכשהייתם ילדים היו לכם כוכבים שהערצתם? כל קירות החדר היו מלאים בפרצופים המפורסמים וכל דבר שהוציאו לאוויר העולם היה ממש כמו אוויר לנשימה עבורכם.

לאט לאט הדמויות הנערצות עליכם הפכו מכוכבי ילדות לאנשים היסטוריים בעלי נוכחות מרשימה על דפי ההיסטוריה. בין אם מדובר בזמר אהוב, סופר מוערך או פיזיקאי מפורסם שהתחום בו הוא עוסק מרתק אתכם ברמה הכי גבוהה.

המון אנשים אוהבים לתת שמות לבנות שלהם על שם אדם ידוע כאות מחווה והערכה על פועלו. כך לדוגמא אם אתם מעריצים את הזמרת גלי עטרי, תוכלו לקרוא לבתכם גלי. גם תשמרו את האהבה שלכם אל הזמרת וגם תעניקו לבתכם שם עם משמעות.

אם כבר משמעות

אם אתם רוצים מחפשים שמות לבנות אשר מאחוריהן מסתתרת משמעות עמוקה, הדבר הפשוט והקל ביותר שתוכלו לעשות הוא להיכנס לאינטרנט ולחפש את משמעויות השמות.

כך למשל, השם יפעה אולי ישמע לכם מוזר בתחילה, אך לאחר שתגלו שמשמעות השם הוא למעשה המקבילה הפיוטית ליופי, חן ונוי תצליחו למצוא את החן בשם.

כהורים צעירים, הענקת השם לתינוקת הוא דבר מאתגר. חשוב שתזכרו שגם אם בהתחלה אתם לא סגורים על השם שנתתם, זה עדיין לא חתונה קתולית. היא עדיין לא יודעת שזה השם שלה, אם נהיה כנים.

הכי הכי חשוב שתגיעו להסכמה ביחד על שם התינוקת. אתם לא רוצים שבחירת השם תזכיר לכם חוויה לא נעימה או תחושת ויתור קשה מדי. אם אתם עושים את זה ביחד, עשו את זה עד הסוף ביחד. (אתר אופר ממליץ לקחת רעיונות לנושא של שמות לבנות בקידיפדיה)

מוזמנים להיכנס לרשימת התפוצה שלנו

אנחנו לא נשלח ספאם לעולם, מבטיחים לכם! רק כאשר יש כתבות חדשות וחשובות לנו להראות לכם. 

שתפו את הפוסט עם חברים

2019 כל הזכויות שמורות לאתר אופר (c)

דילוג לתוכן