אופר, לשקט הנפשי שלך

מאחדים בין אופר למשפחות חדשות

מנהלת משק בית

בקצב החיים המהיר של היום, לא נראה שיש לכם מספיק זמן לעשות הכול, ובמקרים רבים עבודות הבית הן שסובלות הכי הרבה. אם המציאות הזאת מוכרת לכם, יתכן שתצטרכו קצת עזרה מהמקצוענים, כלומר, מהמקצועניות.

שכירת שירותי מנהלת משק בית, שאחראית על עובדת הניקיון בבית ועל המטפלת, מורידה מכם את האחריות בניהול הבית, ואתם יכולים להיות רגועים שכל הסידורים והמטלות מטופלים ברמה הכי מקצועית שיש. פתאום מתפנה לכם זמן איכות יקר עם בני המשפחה, אתם רגועים יותר, והבית מנוהל כמו במסדר צבאי. אבל איך תדעו אם ומתי אתם באמת צריכים עזרה מקצועית?

איפה אתם צריכים הכי הרבה עזרה?

חשבו על האזורים בבית שלכם, שנראה שהם מלוכלכים במיוחד. חשבו כמה פעמים צריך לנקות אותם ומה מתאים לתקציב שלכם.

ערכו רשימת מטלות על מנת לראות איפה אתם זקוקים לעזרה המשמעותית ביותר. אז כדי לקבל את ההחלטה המושכלת, בואו נראה מתי והאם אתם באמת צריכים מנהלת משק בית.

כל יום. אנחנו צריכים כל יום מנהלת משק בית

מנהלת משק בית על בסיס יומי מורידה נטל משמעותי ממשפחות עסוקות עם לוחות זמנים עמוסים. היא מתאימה במיוחד להורים חדשים שמטפלים בתינוקות, אך חוששים להשאיר את התינוק עם מטפלת שהם לא מכירים, ללא פיקוח.

שירות זה מתאים גם לאנשים שעובדים במשך שעות ארוכות ואין להם זמן להעסיק עובדת ניקיון לבית, ובטח שלא לפקח עליה. הם צריכים שמשימות היומיום הקשורות לניהול הבית, יתבצעו פשוט על הצד הטוב והחלק ביותר.

כאילו אתם, רק משוכפלים

כשיש לכם אשת מקצוע שמפקחת על כל המשימות שצריכות להתבצע בבית, אתם יכולים לצאת לעבודה למשך שעות ארוכות, או אפילו לעבוד מהבית בלי לקום כל רגע ולבצע מטלה אחרת. זהו סוג של שקט נפשי מהרמה הגבוהה ביותר. תחומי האחריות העיקריים של מנהלת משק בית הם:

  • הכנת רשימת מטלות ניקיון ופיקוח על המנקה שתבצע אותן לפי הסדר, כולל רחיצת כל הכלים, חיסול ערימות הכביסה, ניגוב קבוע של האבק, וניקיון יסודי בבית, כולל מתחת לספות ומאחורי המקרר והארונות.
  • השגחה על המטפלת בתינוק או בילדים.
  • הזמנת אנשי מקצוע לתיקונים או שיפוצים בבית, ופיקוח על עבודתם.
  • ועוד מגוון מטלות שכדי לוודא שהן מבוצעות על הצד הטוב ביותר, אתם צריכים אשת מקצוע שתפקח “מלמעלה” על ביצוען.

אז בשורה התחתונה, מנהלת משק בית היא כמו סופר וומן כזאת, שאפשר לראות בה את הגרסה המשוכפלת הכי טובה של עצמכם.

יצירת קשר מהירה

דילוג לתוכן